Ipeks_mom benim bebeğimde 3 aylıkken gece 12 1 de uyur sabah 6 da kalkardı. Sonra 10 da tekrar emer altını değiştirdim uyur 12 de kalkardı,3 de tekrar uyur 6 da kalkıyordu,9 da uyur tekrar kalkar 12 1 gibi gece uykusuna yatardı şuan 4 aylık olduk hala aynıyız 👶