Ipeks_mom ozgekzy 6 bucukla 7 arası braz sekerleme yapti bugun, bidaha uyutmadim hic simdi mama verdim isigi kapattim uyutmaya calisiyorum ama gozleri kapaniyo bile. Smdi uyuyup yarim saat snra uyanirsa bidaha uyuması cok zor olucak 😔 insallah uyanmaz
ozgekzy Ipeks_mom uyanırsa tekrar uyutmak için çabalayın bende 8 de yatırdım şu saate kadar 4 kez uyandı (uyku gerilemesi yaşıyor ) tekrar tekrar uyutuyorum asla alıp salona gelmiyorum
Defnekokusu Ipeks_mom Gece lambası kullanıyor musunuz? Kesinlikle kullanin eğer kullanmıyorsanız Alt değişimi için odanın lambasını açmayın
Ipeks_mom ozgekzy ya ben odada uyutmuyorum hatayi burda mi yapiyorum acaba. İşıgi kapatip salonda uyutmaya calisiyorum bende tv falan izliyorum. Uyudugu zaman yatak odasina gotrup besige koyuyorum
ozgekzy Ipeks_mom bende öyle yapıyordum yakın zamana kadar artık vazgeçtim yattığı odaya karartma perdesi aldım gündüz de o odada uyutup yatırıyorum
Ipeks_mom ozgekzy ya uyumuyo benim bebegim hala salliyorum sinirlerim dayanmiyo artik Allah ım sabır versin. Odada sallasam sıkıntıdan patlarim
ozgekzy Ipeks_mom sıkıntı yapma hangisi kolayına geliyorsa öyle yap zamanla düzene girecektir 4. ayda uyku gerilemesi olacak onuda atlattıktan sonra bi uyku düzeni oluşturursun
Defnekokusu Hndd Her gün takip ediyorum. Bugün mesela 16.45-17.50 arası uyumuş. 18.30 da babamız geliyor. Onunla vakit geçiriyorlar. Gece 21.15 de yattı Dün 15.00-17.00 ve 19.05-19.30 arası uyumuş ama yine 21.00 da gece uykusuna yatmış.
Ipeks_mom Defnekokusu yarın aksama birde oyle deneyeyim oda olmazsa bırakıcam artik nasil istiyosa oyle yapsin sinirlerim dayanmiyo artik 😔
Ipeks_mom Defnekokusu gece uykusuna yattiginda yatak odasina aliyorum zaten yatak odasinin yataginda led ısik var onu yakiyoruz yetiyo o mamasini hazirlarken falan goruyorum aydinlik yapiyo yani