Duygusuz
İkinciyi neden sezeryan oldun ki canım normal daha rahattı demi ? Bende 27 gün önce sezeryan oldum ama öldüm resmen Hep normal dedi doktorum son 38.haftama girdim çatin dar dedi beni acil sezeryana aldı meğer doktor hep sezeryan yapıyormuş ben gurbette olduğum için kimseyi tanımıyordum arastiramadim beni son anda sezeryana aldı ve herseyim çok güzel gidiyordu hatta sezeryana gittiğim gün 70 uzeri sancım vardı ve 2 cm acilmam vardı ama ben asla hissetmiyordum aksine güle oynaya gittim hastaneye