Hayrunnisa7 ilki normaldi cok zor bir dogum oldu dogumda varislerim varmış kesi atılan yerde dikişlerim de zorlanmış Dr ve kanamam cok zor durdu cok fazla dikişim vardı 1 ayda zor toparlandım. Bunda kendim hep sezeryan istedim drum normale ikna etmeye calıstı hatta ben sancıyla gittim doguma 3 ten 5e cıktı acılmam yine sordu Dr um istemiyorum dedim sezeryan oldum iyiki de olmusum ilk ayaga kalkışım cok zorladı beni tabi 4 5 gün yatıp kalkma zordu ama hiç yatmadım hep ayaktaydım normalden daha iyi oldu benim için sezeryan