Sedakzy Minikoalamm Bence zamanla gider kilo verdikce hiç dert etmeyin ☺️ bende 2 hafta önce sezeryan oldum. 16 kg almıştım 12 kg gitti şimdiden. Göbek hafif var oda zamanla gider diye düşünüyorum.
Minikoalamm StudentMomm bende takıyorum da sabahtan uyuyana kadar mı taktinix ben ara ara takıyorum aynı gibi 😔
Sedakzy Minikoalamm Benimde tam 13 gun oldu. Aynı gün doğurmusuz ☺️ valla hiç birşey yapmadım. Doğumdan sonra yoğun bakım sürecimiz oldu biraz gergin koşturmacali bir surecti. Belki bu sebep olmuştur. Birde çok rezene çayı içiyorum. Rezene ödem atıyor
StudentMomm Minikoalamm sabah kalkar kalkmaz takarım. Gece yatağa girmeden çıkarırım ☺️ Ama dediğim gibi göbek bazı bayanlarda kalıyor bence
Minikoalamm Sedakzy bende rezene içiyorum hiç tartıya çıkmadım ama aynı gibiyim sanki inşallah bende veririm 🤭 çok geçmiş olsun canım bebeğin iyi mi şimdi
kaymakliekmekkadayifi Sedakzy aa bana da hastanemden bi ilac verdiler rezene cayi ve cemen otu içeriyor sut arttirici diye verildi acaba odemde atar mi ki
Sonem 22 kilo aldım 🤦♀️ dogum yapali sekiz ay oldu 55 kiloya düştüm ama göbek gitmiyor korse coknaz taktım cok daralıyorum 😥😥
Minikoalamm Alptekinyusuf canım ben 3.gun başladım ama sürekli takmıyorum gün içinde ara ara taktım ama doktorum sürekli takabilirsin demişti benim dikiş vajinanın üstünde korse hiç etkilemiyor
Minikoalamm Semaince annemde öyle dedi zayiflasan da kalır göbek biraz dedi de dedim tecrübeli annelere sorayım ona göre göbüşle barışcam 😅
Duygusuz Minikoalamm ben dogum yapalı 17 gün olducok cok az bir göbek kaldı. İlk hamileliğimde normal dogum yapmıstım 12 kilo almıstım o zaman bundan daha cok karnım vardı.