User111 o kadar iyi anlıyorum ki seni. Ama bunları düşünmemen lazım, seni üzmek istemem ama önünde uzun ve çok zor bir yol var. Her detayını biliyorum, ama anlatmayacağım çünkü asla ve asla üzüntü şuan senin için iti birşey değil. Güzel yanlarını konuşalım, erken farkedilmiş bu büyük avantaj Rabbimin izniyle yenecek, kuzenim yendi biliyormusun inşallah tekrarlamaz🌸 bundan sonra senin hayatın diye birşey yok, ikinizin hayatı. Sen güçlüysen oda güçlü, sen mutluysan oda mutlu. Kol kırılır yen içinde kalır diye bir laf varya heh tam olarak öyle. Ben asla duygularını bastıran bi insan değilim olamadımda. Ama bu hastalık işin içine girince yıkılmadan toparlanman lazım. Maalesef yıkılmaya hakkımız yok. Hep iyi şeyler düşünerek motive olmaya çalış.