User111 Allahım inşallah bildiği gibi yapsın. bizi bizden çok düşünen bizden çok seven. Bizim evladımız Onun kulu. İnşallah o sahip çıksın. Herkesin derdi taşıyabileceği kadar, benim de kabıma göre bir derdim var işte; kızıma jia teşhisi kondu 3 ay önce tedavisi yok bir tür iltahaplı eklem romatizması…önleyici tedavi uygulanabiliyor sadece kanser ilaçlarıyla ve kortizonla… iltihap çözülmezse seker, kalıcı hasar kalabilir. Göze tutulum yaparsa kalıcı görme kaybı. Kalbi tutarsa ölebilir! Bizimde böyle bir şey düştü kepçemize! Ne yapalım zor da gelse acı da gelse yutacağız! En iyi şekilde hizmet etmeye çalışacağız verdiği emanete. Allahım emanetine hizmet etmeyi nasip etsin. Göz yaşlarımla yazıyorum Allahım bütün evlatlarımıza sabır, dayanma gücü, sağlık versin inşallah. 😕 inşallah patoloji sonuçlarınız en hayırlı şekilde çıkar. Allahım gücünü arttırsın.