Prmsyda _eay_ bende ilk doğduğunda kullanmıştım memnundum sonra başka beze geçtim geçen tekrar sleeppy aldım marketten 1 hafta da bebeğimin poposu mahvoldu
Kavininanasi annecik123 prima mesela bazı insanlar o kadar şikayetçi ki ben memnunum öyle şeyler yazılıyor ya bu bir ten meselesi bebek hassasiyeti yada sahteleri var
Eminos annecik123 23 aylik oglum sleepy kullandik hep molfixle destekledik simdi 16+5 hanileyim insirimlerden yine bebise stok yaptik
Mom34743 annecik123 bende kullanıyordm ama hemen değiştim. Sürekli pamuk gibi şeyler çıkıyordu popoya yapısiyordu. Pek önemsemiyordum ama bı gün bı baktım pipiye 3 4 tur dolanmış. Allah’tan ki sık sık degisirim bezini yoksa sonrasını düşünemiyorum felaket.
annecik123 Melisasey Normalde marketten alıyorum sorun yoktu ama trendyoldan sipariş ettim o çok kötü çıktı birde 5 paket aldım . marketten aldıklarım ibgilizce yazıyor üstünde ithal yani ama sipariş ettiğim kendi sitesi türkçe yazıyor üstünde demekkki o da türkiyede üretilmiş ama berbat
defnesmomm annecik123 1 yıldır kullanıyoruz, çok harika diyemem, lastik izi yapması filan sıkıntılı oluyor ama bahsettiğiniz problemi hiç yaşamadık.
Burcu52 1 senedir sleepy kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yaşamadık acaba trendyoldakilerde bir sorun olabilir mi marketlerden alıp deneyin birde
Araseymen annecik123 Ben pişik yada bu tür sorun hiç yaşamadım ama lastik yerleri etini kesmişti resmen oğlumun bacak arasını öyle görünce bidaha asla sleppy almadım.
NunuDudu annecik123 geçen ay trendyol dan ben de aldım satıcı sleepy idi ve inanılmaz kalitesiz çıktı Bez 2 saat olmadan sanki bir gece kalmış gibi doluyordu bebeğim sırılsıklam oluyordu.bir de kristal gibi şeyler çıkıyordu bezden. Aynı zamanda marketten aldım o Bez de hiç bir problem yaşamadım bu arada 14 aydır sleepy kullanırım sanırım fabrikanın sattığı bezler sıkıntılı.
BonmBonm İlk 3 numaradan memnundum ama 4 numara çok çok kötü. Bebeğimin her yeri lastik izi. Hele bacağı çok kötü olmuştu. Biz de toptan almıştık çok pişmanım. Baby Turco Doğadanı çok övdü bir tanıdığım ama bilmiyorum
annecik123 MihraKus inanın bende çok şaşırdım vedeçok sinirlendim bebeğimin testis etine yapışmıştı bebek yapıyla kaldırabildik
MihraKus annecik123 ahh yavrum ya yazık ama o bezde bence bir sıkınto var yani pişik falan tamamda bu kadar olmamalı ya
BeyzaLivaLeyla annecik123 valla kuzum ben o 4+ ya kadar çok memnundum doğduğundan beri onu kullanıyordum ama 4+ mahvetti kızımı pişiği yara gibi olmuştu resmen
Nur006 annecik123 evet sleepy de bende yapışma sorunu yaşadım bir iki kez. Elimdekiler bitince artık geri primaya geçeceğim
LilyaBn annecik123 prima premium care gerçejten en iyisi. Ama ben 1defa migrosun minnies marka bezini aldım o da fena değildi bir deneyin isterseniz.
annecik123 karabocuk aynen canım orası bebeğimin etine yapışmıştı bebeğimi zor susturabildim canı acıyordu çünkü eşim şikayet etti ordan canım ama mesaj attılar şikayetiniz alındı diye pazartesi müşteri hizmetlerinden de arayıp şikayetimizi bildircez