Market bezleri hariç tüm bezleri denedim.Birde kanz hariç.Ama premium care kullanıyorum.Sleeppy nin bio naturalinde almıştım.O normalline göre çok çok iyi ama fiyat olarak primayla aynı.Sleppyde pişik olmadık ama ebat olarak hiç iyi değil.Numara büyüdükçe bez uzuyor eni aynı kilosundan büyük alıyorum ki bacaklarımız popomuz öyle etli değil ama gene iz.Doğruyu söylemek gerkirse molfix pure&soft ve klasik yeşil paketide güzel.Evy babyde güzel.twrcihlerim bunlar.