annecik123 kipkirmizi yapıyor pişik yapıyor gerçekten bende bütün markalari denedim neredeyse birkac tane kalmistir onlarda cok dandik diye almamişizdir.
Gecmis olsun inşallah hemen gecer üzüldüm:\
Goon kullaniyorum bebegime uzun zamandir ne lastik izi ne pişik oluyor hemde her bedeni 1kalip büyük olarak tasarlanmış diger markalara göre tavsiye ederim içide pamuk yumusacik kendiside öyle yumusak dokulu.