Ccansuu Tokyo 10 gün sonra 20 aylık olcak tek zorlandığım konu yemek yedirmek onun dışında bu ara duygu değişimleri oluyor bana vurma kendine vurma kendini yere atma gibi o an hemen dikkatini dağıtıyorum pencereden köpeklere baktım mı hepsini unutuyor zaten 😀uykuları bir aydır düzeldi şükür gece bir kere ya kalkar ya kalkmaz hemen geri uyur hep sakin bir bebekti kızım onun da etkisi var sanırım
Tokyo Ccansuu maşallah size çok iyi bence nazarlar deymesin bence yemeside dişten kesin umarım düzelir dikkat dagıtmak en etkili yöntem ama bu ayda çagreler bile çagresiz kaldı
Ccansuu Tokyo amin darısı size inşallah 🙏bende dişten olduğunu düşünüyorum azıları çıktı şimdi köpek dişlerinin uçları çıkmış yemeğini yiyor bir şekilde de benim pilim bitiyor şebeklik yapmaktan buna da şükür 🙏
Biscolataerkegim Tokyo Selamlar 👯 Gün boyu elimden tutar birlikte zıplarız evin içinde deli dana gibi 🥴 Çok inatçı bir çocuk hep dediği olsun istiyor ayrıca hep tehlikeli şeylerin meraki içinde. Olmaz dediğimde ya saçlarıma yapışır ya da yüzüme yapıştırır. Babasına asla gitmiyor gün içinde aşırı yoruluyorum. Uyku konusunda çok şükür beni hiçbir zaman yormadi yemek de yer ama bilmiyorm onun isteklerine çok ilgi istemesine yetemiyormus gibi hissediyorum kendimi. Bir yerlerde hep yanlış mı yapıyorum diyorum neden bu kadar zor geçiyor günler 😩
Tokyo Biscolataerkegim bende acab nerde hata diyorum en çok hırçınlıgı yoruyo beni iş güç hak getire gece yaparım lavoba yıkamayı bile
Tokyo Nildailay önemli bir noktama deyindiniz asla izin vermez telefona çok aglar malesef kapatırım mecburen ama iş yaparken aglamaz hep yanımda birlikte yaparız nadir aglar yani zaten aglayınca stres yapıp iş miş hevesim kalmıyor:(((
Nildailay Tokyo bende toplum içinde ağlayınca genelde istediğini yapıyorum nedense insanları rahatsoz olur diye bir takımtım var ama evde bunu aşılamaya çalışoyorum bebeğim 14 aylık 😖
Biscolataerkegim pitircik2019 Ohh ne güzel bu şekilde inadı kırılıyorsa 😍 Aslında normali kınamakmış. Nasıl ki güzel bir davranış sergilediğinde ödüllendiriyorsak, yanlış davranışta da kınamak gerekiyormuş. Biz ne yapsak olmuyor asla kendi bildiğinden şaşmıyor ,😑
pitircik2019 Biscolataerkegim diğer postta da seninle konuşuyorduk bak yine 🥰 evet nasıl iyi birşey yaptığında odullendiriyorsak inadinda da uyarmamiz gerekiyor. Benim kardeşim okul öncesi öğretmenliği okuyor. Bende takıldığımda kendisine soruyorum nasıl davranmalıyım diye. Çok şükür ki bu şekilde inadı kırılıyor. İnşallah böyle uysal devam ederiz ☺️
Tokyo kerem_imm gerçeten insan benim oglumun neyi var diyor gecici biliyorum ama geçmeyecek gibi çok degiştik allah sizinde yardımcınız olsun saglıkla atlatalım inşallah bol bol sabır ile🙈
snyck Tokyo 22.5 aylik asiri asiri birsey yok yada ben tolere edebiliyor olabilirim eşim daha çok kızıyor mesela dışarı cikinca eve girmek istemiyor bagiriyor falan en büyük derdimiz bu.uykuda problem yok yemekte hep seciciydi vurma kirma yok konusmasi guzel derdini anlatiyor artik ama birsey isteyince cok israrci
Tokyo snyck inişallah olmasında eşimle aynı sorun bendede var ben bakıyorum ogluma ama eşim daha sabırsız nedense 🥵🥵
Tokyo Haticelif 🙈🙈iyi ıykuları olsun inallah en çok zorlandıgım uykuya dirmesi direk eşime devrediyorum😪
Tokyo Nildailay bende yapmm derdim ama malesef bende yapıyorum çok aglıyor çünkü nasıl aşıcaz bilmiyorum
Tokyo Cileklisakiz47 😯😯neler oluyor allahım ne zor iş beebk büyütmek gerçkten ben çok zorlanıyorum bu ay da en zor dönemimiz🤕🤕
Tokyo pitircik2019 sonra cici yapıyor ama çok canım yanıyor aşırı sert tepki vermemem elde degil çok acıyor aglıyadıgımı biliyorum ben
pitircik2019 Tokyo hahahha bende ağlıyorum ama ona göstermiyorum. Mesela bugün baldirimdan bir ısırdı koptu sandım , görsen mosmor olmuş şok olursun. Hepsi saniyelik şeyler , kızmıyorum kızınca oyuna çeviriyor. Anlatıyorum pes etmeden sürekli inan düzeliyor.