Tokyo Merhaba anneler nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz konuşmaları nasıl keyifler yerinde mi birtek bizim mi zor geçiyor meram ediyorum🙁🤷♀️Yalnız mıyım.??
pitircik2019 Tokyo bileklerinden tutuyorum sıkmadan ve bundan hoşlanmıyorum annecim canım acıyor diyorum öpüyor ☺️ 18 .5 aylik ☺️
pitircik2019 Tokyo yemek yemediği zaman zorlamiyorum , biraz ilgisini dağıtıyorum ( oyun veya kitap okuma ) tekrar yemeğini teklif ediyorum. ☺️
pitircik2019 Tokyo hava nasıl olursa olsun hergun en az 15-20 dakika çıkarıyorum. Hava iyiyse 1-2 saat yürüyüş , hayvanlara bakma , koşma vs geçiyor
Haticelif Tokyo 2 saattir ayağımda sallıyorum,şimdi içeriye geçtik nanni (dandini dinlemek istiyormuş hanfrndi), günde 50 kez küsüyo,yemeği reddediyo,uyku zaten yok😕
pitircik2019 Tokyo şikayet etmeden ilgileniyorum ( emmek istiyor ) gece annecim uyumamız lazım diyorum. ☺️
kerem_imm Tokyo 23.5 aylık bizimki. Kesinlikle yalnız değilsiniz. Tüm günüm oğlumun gönlünü hoş etmekle geçiyor 🙈 Yemek yapabilirsem ne ala. Başka hiçbir şey yapamıyorum. İzin vermiyor. Elimi bir şeye attığım an sinir krizi geçiriyor sanki🤦♀️ Ben çözümü sinirlenmesine müsaade etmemekte buldum 🤷♀️ Baktım ki kriz geliyor hemen huyuna suyuna gidiyorum, maymunluk yapıyorum bir şeyler yapıyorum toparlanıyor durum. Mesela bugün markette tutturdu aldıklarımızı elimde taşıyacağım poşete koyma diye. Ben de dedim ki ama parka gideceğiz biliyor musun nasıl oynayacaksın bunlar elindeyken. Sonra sakinledi biraz. Sonra da hızlıca parka gittik 😂 Her yarım saatte bir vukuat yaşıyoruz 🤦♀️
Nildailay kerem_imm yanlış anlamayın ama ben bir pedagoğun bunla ilgili bir yazısını okumuştum bu aylarda bebekler ilgi manyağı oluyormuş yani sizin telefonla konuşmanıza iş yapmanıza asla izin vermezmiş bizde anneler dayanamıyoruz biliyorum ama bebeğe bizimdr bir hayatımız olduğunu herşeyim onlar etrafında dönmediğimi kanıtlmamaız gerekiyormuş nasıl mesela telefonu kapatmadan o ağlasa bile komuşmayo yapmalı ama tabiki çok ağlamasına izin vermeden kapatmalı işimizi yapmalı işimiz yaparken gerekirse ağlamalı sonrasın da işim bittiiği için şimdi seninle oyun oynayabilirim demek gerekirmiş 🤷🏻♀️Faydası olurmu bilmem paylaşmak istedim ☺️
Tokyo kerem_imm gerçeten insan benim oglumun neyi var diyor gecici biliyorum ama geçmeyecek gibi çok degiştik allah sizinde yardımcınız olsun saglıkla atlatalım inşallah bol bol sabır ile🙈
Tokyo Haticelif 🙈🙈iyi ıykuları olsun inallah en çok zorlandıgım uykuya dirmesi direk eşime devrediyorum😪
Cileklisakiz47 İlkten bebeğini vermedim diye ağladı sonra verdim diye ardından topunu verdim diye ağladı aldığımda aldim niye almışım diye ağladı cikmazdayim hanım 🙄
Tokyo Cileklisakiz47 😯😯neler oluyor allahım ne zor iş beebk büyütmek gerçkten ben çok zorlanıyorum bu ay da en zor dönemimiz🤕🤕
Biscolataerkegim pitircik2019 Ohh ne güzel bu şekilde inadı kırılıyorsa 😍 Aslında normali kınamakmış. Nasıl ki güzel bir davranış sergilediğinde ödüllendiriyorsak, yanlış davranışta da kınamak gerekiyormuş. Biz ne yapsak olmuyor asla kendi bildiğinden şaşmıyor ,😑
Tokyo pitircik2019 sonra cici yapıyor ama çok canım yanıyor aşırı sert tepki vermemem elde degil çok acıyor aglıyadıgımı biliyorum ben
SedaMeyra Tokyo biz o zamanlari 3 hafta yasadik bitirdik şükür . Suan 26.5 aylik seyler basladi ama o asla ikna olmama ofke.nobeti halleri yok şükr
Tokyo SedaMeyra bir arkadaşımda sizle aynı ay bizden büyük idi aynı benim aylarımı yaşadı cıglık kıyamet şuan büyük aşırı düzeldi dua ediyorum atlatalım bizde diye
Koallam42 Tokyo ay canim say say bitmez kendi kendine yemek yeğen cocuk giti yerine zorla kandırarak yemek yediremeyen mecbur kal ben aglama uyumama konusma bi iki kelime sureklu yerlerde sürünme sorma yani🙄🙄🤕
Tokyo pitircik2019 bende sitedeyim çıkarız her gin ama aç karnına inmek istiyor çok zorlanıyorum inanın😒😒
hunilimomm Tokyo tam 21 aylık olucak herseye bağırıyor ağlıyor küsüyor dur diyorum anlamıyor 🤷🏻♀️ Saç çekme Tokat atma desen var oyuncakları ile oynamiyor memede uyuyor zaten yemek yemekte sıkıntı yık yiyor ama bazen ağzına alıyor sonra hop geri tükürüyor uyurken yemek yapıyorum uyanıkken sürmeli kucağımda olmak istiyor canı sıkılıyor meme meme diye geziyor
Tokyo hunilimomm aynı biz tokat atmak en çok beni zorlayan yastıga sarılıp aglıyorum artık neden böyle diye sonra gececek diyorım bizde memede uyuyoruz🤐🤕🤕
Tokyo Nildailay önemli bir noktama deyindiniz asla izin vermez telefona çok aglar malesef kapatırım mecburen ama iş yaparken aglamaz hep yanımda birlikte yaparız nadir aglar yani zaten aglayınca stres yapıp iş miş hevesim kalmıyor:(((