Tokyo kendini tut gercekten farkı göreceksin. Zor biliyorum. Bir ara ısırmayi huy etmişti. Emerken lastik gibi çekip ucunu koparircasina ısırıyordu. Gözünden yaşlar geliyordu ama ses etmedim. Oğlum çok acıdı canım annecim diye her seferinde konuştum , sarıldım , öptüm ,kokladım. İnanır misin bıraktı bu huyunu , çok nadir gelip kolumu bacagimi ısırıyor. Yine anlatıyorum. Cici yapıyor öpüyor , oyuna davet ediyor 😂