Elifdurununannesi 38+5 de kontrol üm vardı onun gecesine su geldi sabahına hastaneye gittik yatışım yapıldı ama 4. Gününde doğum yapabildim ancak yani 39+1 de o güne kadar tuttular beni hastanede sezaryen yapmadılar normal yaptırdılar ilk gün kendi sancımı beklediler gelmedi iki ve 3. gün sabah akşam fitil verdiler suni fitil 3. Gün ancak açılmam 2 cm oldu tabi su hep gelmeye devam etti 4. Günde artık koldan suni verdiler sabah verdiler oğlum gece doğdu