Minikkurbagam Elifdurununannesi evet olabilir benim öyle olmuştu hatta 2-3 boyunca ufak ufak sızıp suyum bitmiş. Geceleri nemli kalkıyordum üstüm ben terledim sanıyordum meğerse suyum geliyormuş en son doktora bi sorayım dedim bi gittim ki suyum bitmiş
Gayemasal Elifdurununannesi benimde suyum az az geldi hemen hastaneye gittim fakat hic açıklık olmadığı için sabah sezeryana aldılar
gzm_42 Elifdurununannesi hayırlısı olsun inşaallah canım Rabbim kucağına almayı nasip etsin sağlıklı bir şekilde inşaallah 🤲
minniemousee20 Elifdurununannesi nasıl oldu ablanız. Yorumunuzu okudum çok ilginç özeldkei doktor nasıl 3 hafta yanılma yapmış 😂. Ama olsun önemli olan bebiş ve ablanız inş sağlıkla kucağına alır
Elifdurununannesi minniemousee20 bebek gece doğdu sezeryanla aldılar bebegin hiç suyu kalmamış erken doğduğu icin tedbir amaclı yoğun bakima aldılar