Elifdurununannesi bende gece geldi aynen dediğin gibi oldu bende çiş kaçırıyorum sandım bezimi değiştim uyumaya devam ettim sabah koyduğum bezde ıslandı ben yine çiş sızdırıyorum sanıyorum sonra üstümü değişeyim dedim altımda bir şey kalmayınca parkeye damla damla aktı ben yine diyorum akıntı heralde çünkü sanıyorum ki doğum suyu olsa bol gelir anlarım herkes öyle diyordu derken duş aldım evi temizlemeye başladım birden gelmeye başladı hastaneye gittik yatışım yapıldı şuan bebeğim 11 günlük ❤️