ipekkizimm Nazolii uyku saatleri kızımla aynı canım. Ama kızım biberon emzik vs. Hiçbirini almıyor. Suyu bardaktan iciyor gece meme yerine su vermeyi denesem ne ile verebilirim bilemiyorum
Derincanan ipekkizimm çok zor oluyo demi ne emzik ne biberon istemeyen çocuk benim kızda öyle hayatta istemiyo bardak aldım bende ona suyu dolduruyom eline veriyom istediği kadar içiyo şimdi nasıl rahatladım anlatamam 1.5 yaşında
ipekkizimm OzlemAlisa maşallah size peki desteksiz uyuyor demissiniz ama ne sekilde uyuyor acaba koyduğunuz gibi mi
OzlemAlisa ipekkizimm evet yeni odasni ayirdim suan yatagina bırakıyorum uyuyor bende basinda bekliyorum
Yeniann3 ipekkizimm bi kaç kere emzirmeden denedim uyumuyor asla çıldırıyor. Uykusu o kadar hafif oldu ki anlatamam. Beşiğinde yatmıyor sabaha kadar bu baya sıkıntı ya. Mesela gece 3 te uyanıyor ya önce meme sonra sallamak. Sallamadan uyumuyor ama ondan sonraki uykusu çok hafif oluyor. Alıp yerine koyunca uyanıyor 🤦♀️ çığlıklarla uyanır gece aksine bende çok sıkılıyorum o sıra tuvalete gidip gelene kadar patlıyor. Sonra emzirip ayağıma alıyorum uyuyunca öylece bırakıyorum yere. Yet yatağı yaptım. Ben yerimde dönünce o da kıpırdamaya başlıyor. Hareketsiz uyumaya çalışıyorum 😄
Ceyo0666 zeynominiik bıraktım denilemez ama azalttım 1yas 18 gubkuguz 1 yaşına girdiğinden beri 1 defa kalkıyor ama yatmadan az yediyse 2yi buluyor 10 bucuk da uyuyorsa 3 de kalkıyor geri yatırıyorum pış pış 5 de kalktiginde dmziriyorum , 2 defa olduğunda 12 buçukta bide 5 de
Birmartannesi Nazolii bende biraz daha bekliycem sanirim,, 1 yas olduk ama dun gece yarim saatte bir kalktı mizirdandi 1 yas aşısından sonra huysuz oldu sanki,, 2 kere kalksa şükür diyorum
Nazolii Birmartannesi evet bekleyin bence de sizi anlayacak aya kadar . Sizi anladığı zaman dinlediği zaman daha rahat alışıyorlar bence.
Deletedmom_56 Gin Bebeğiniz kaç aylık? Bnmki de altı aylık gece içtiği mama miktarını azaltto ama iki defa mama yiyor o azalmadı
Gin Deletedmom_56 iki buçuk yaşında şimdi benimki büyüdü. Gece beslenmek için uyanmazdı sizin aylardayken. Uyku öncesi içtiği mamayı da 1.5 yaş civarında kendisi kesti.
Esmece zeynominiik Mama da emdiği için benimki kolay oldu çok şükür memeye kalkiyor gece ama meme yerine su veriyorum biraz pişpişleyiince uyuyor uyumadigi zamanlar da oluyor tabi 8 ayına girecek kızım🌹🌹
Borasmomy zeynominiik gece beslenmesini ben de kesmek istiyorum 11ay 11günlük ama uyumuyor emmeden çıldırıyor çok şükür 1e düşürdük maşallahh bu 3 5 gündür 9da uyuyor 2gibi kıpırdanıyor emmek için emzirmeyip pışpışla uykuya döndürüyorum bazen yanıma alıyorum emerdi önceden uykusu açılmadan şimdi geri uyuyor 5buçukta uyanıyor bir daha emziriyorum 8de de tam kalkış milyon kere uyanırdı buna razıyım 🙏🏻🙏🏻
Mylittlesailor Seymaybars27 sadece geceleri ve gecede bin defa emen bebeğim 7,5 aylıkken bıraktı. Her uyandığında emmeden uyutmaya çalıştım. Zor oldu zaman aldı ama oldu
ebrukoca16 Mylittlesailor dios_gokta merek ettiğim için soruyorum canım hiç anne sütü vermiyormusın bide gece saat aralığı uzun ya acıkır kan şekeri düşer gibi korkmadınmı benim kızım 10 aylık memeyi istemiyor artık gece besleyemicem ne versem ne yapsam diye düşünüyordum🌿
Bebek2020_ zeynominiik ben rüya öğünü yapıyorum. Şimdi kızım 8 ay 10 günlük. Gece uykusuna yatırırken 20:30-20:45 gibi emmeye başlıyor, uyuyana kadar emiyor. Uyurken 23:45 gibi emziriyorum birde 05:00-05:30 civarı emziriyorum. 10 aylık olunca bunu 1 e düşürmeye çalışacağım. Bir yaşından sonra tamamiyle gece emmesini bıraktıracağım. 1,5 yaşında da sütten keseceğim. Planım bu 🤷🏻♀️😅
Kusdmr Bebek2020_ bende 8 aylıkken bu şekilde emzirıyordum ve planım sizinki gibiydi.Suan 1 yaşında ve gece5 kere kalkıyor emmeden de asla uyumuyor
Deniz34 zeynominiik bu tarz durumlarda çocuğumu çok kasmadım ne ona ne de kendime hayatı dar etmedim. Sonuçta her çocuğun gelişimi ayrı. Bana da dedi doktorum 6 aylıkken bırak diye ama ben uğraşmadım. Kendi kendine 10 aylık olana kadar gece uyanmalarını 3 ken 2 ye sonra 1 e sonrada hiç gece uyanmamaya başladı. Tam 10 aylıkken gece hiç uyanmadan uyumaya başladı. İyiki kendimi ve bebeğimi 6 aylıkken zorlamamışım dedim. Ama tabi bazı olaylar var mesela bazı bebekler meme emme eylemini karın doyurmak değil uyumak için yada zevkine bir doyum olsun diye emiyor. Onlarda bu süreç nasıl gerçekleşir bilmiyorum.
zeynominiik Seymaybars27 ah ne güzel, peki bu bir kere verme durumuna nasıl düşürdünüz?. Ağlama falan olmadı mi gece?
Seymaybars27 zeynominiik canm emzik alışkın olduğu için hep emzikle sakinleştirdim bir doz artırıp tek sefere düşünebilirsin
zeynominiik Seymaybars27 mama ile besleniyoruz doğduğundan beri, gece 3 kere falan kalkıyor 9 ay 4 günlük……
Seymaybars27 zeynominiik canm önce iki kere vermeyi dene sonra bire düşür ama benim avantajım emzik oldu canm emziği düştükçe verdim
Sakinolseherjim_ zeynominiik ay benimkide 8 ay 8 gunluk sabaha kadar 5 6 kez kalkiyor 3 ölçüden fazla mama içmiyor tek seferde dün 150 cc yaptim kustu 3 den fazla icmigor oyle alistigi icin sabaha kadar 5 6 kez kalkiyorum deli olucam artik☹
zeynominiik dios_gokta yaaa benimki de çok iştahlı işte tam tersine ve kilolu. Normal akranlarına göre çok daha sık acıkıyor ve mama ile besleniyor. Gece 3 kere falan kalkıyor hatta bazen 4.
Blablas Yeniann3 benimde kafam karışık cidden hemen her seferinde tuttuğunu duyuyorum ama azaldı mi acaba sütüm de doymuyor o yüzden mi sık emiyor diye ben de endişeliyim. Keşke sütü olcmenin Bi yolu olsa.