Kızım 15 aylık ve memeye düşkün 18 aya kadar gece beslenmesine devam ettirmeyi düşünüyorum. Zaten bırakması bana aşırı zor geçecek gibi geliyor memeyle uykuya geçen ve gece 4-5 kez emen bir bebek 21.30 gibi uyutuyorum ama emmesede ara saatlerde.ç mıkırdayıp ağlıyor . 18. Aydan sonra azaltırım 2 yaşına doğruda tamamen bırakırız heralde diye düşünüyorum. Hem onun da benim içinde meme bırakma bir travmaya dönüşmesin