zeynominiik 16 aylıkti bıraktığımızda. Artik tak etmisti😅 meme uyudu dedim memeye pisspiss yaptım onu yatırırken. Gunaydin olunca emicez, gece uyuyacak oda dedm israrla. Karnini yatmadan guzelce doyurdum. Ztn emmiyodu yani ac degildi ama tiryaki gibi saat basi istiyodu. 1 yasindan sonra azaltmaya calistim kendimce. 6yken 5e 5 ken 4 e gbi. Ruya ogunu vermeye calistim. Ama onune geçemedim uyanmalarin
Ilk gece zorlu oldu tabi emmeden uykuya dalamadigi için uyanik kaldi epey. Aglatmadim, hep konustum, kaldirdim camdan baktik daha gunaydin olmamis dedim yatirdim. 3 4 saat uyumadi.
- Gece de aynisi oldu yine ağlamadı ama dalamadi da.. sabir cok onemli, pes etmemek gerek. Daha az uyanik kaldi bu gece
- Gece de 1 saat bile uyanik kalmadı daha kolay kabullendi.
4.gece beni protesto etti biraz aglamali gecti ama istikrarimi bozmadim su verdim bak su içebilirsin ama meme gunaydin olunca dedim yanina uzandım bolca temas ettim bu surecte. 7. Aydan beri desteksiz uyuyor kizim, o yuzden sabir sabir sabir gerekti. Sonrasında alisti zaten odasini da ayirdik cok şükür hersey cok yolunda suara masallah😇😇 agrisi sızısı olmazsa ki kopek disler zorluyor onun disinda guzel uyuyor