Defne123 fazla bile. Tek kat giydirin hiiç birşey olmaz. Benmki 24-25 derece. Ona ragmen sıcak. Alt üst pamuklu takım giydiriyorum ayagına çorap. Pandıf giydiriyorum bide ayagına. Bu kadar. İçinizin rahat etmesi için isterseniz pamuklu takımın üsüne yelek giydirebilirsiniz. Zamanla çıkartırsınız.