KuzeyiinAnnesii neredeyse doğduğundan beri çorapsız yatırıyorum. İlk zamanlar uyku tulumuyla yatıyordu hani bu altı yuvarlak olanlardan. Ben yanımda yatırıyorum bebeğimi. Sarılıp yatıyoruz her gece. Üstünü benim battaniyemle örtüyorum. Bırakın çorabı sadece zıbınla yatıyorum bir kaç aydır. Şu an yatıyor mesela ve sadece yarım kollu zıbını var üzerinde.
Onu da geçtim şunu fark ettim. Evdeyken çok mızmızlanınca hemen eşofman altını ve çoraplarını çıkartıyorum ve ayaklarıyla oynamaya başlıyor ama nasıl mutlu oluyor anlatamam 😂