KuzeyiinAnnesii normalde olması gerekende oymuş aslında biliyomusunuz
Çorabın lastiği damarlara baskı yaparmış çok sıktığı için ama özellikle kışında olmuyo ki benim kızımda üstünün örtülmesini istemez hemen mızırdanır örtünce uyuyo olsa bile
Yaz çocuğu olduğundan olsa gerek serinliği seviyo benimki de ama üstünü örttürmediği için çorabsız yatırmıyorum ben