Mom088 aslangibi ben onu duş yapamıyorum yoğurda birşey karıştırdığımda yemiyor sadece yoğurtlu avokadoyu kabul ediyor hanımefendi 😀 balık yağına fena taktım şuan
Mom088 Canselerdm kız benim bebişi de biliyorsun 😀 doktorumuz 1 yaş bebek gibi dedi ama işte bu ara iştahsız bizimki
Canselerdm Mom088 biliyorum Canım maşallahı var🥰boya gidiyor Dilek yarenin yanak bacak hepsi boy oldu bı ayda kaç cm attı 🤷kilo fln gitti hep
defnesmomm Mom088 doktorumuz 1 yaşından itibaren önerdi bize. Yeni başladık ♥️ doktorunuza danışmanız daha doğru olur İştah açacağını düşünmüyorum
Mom088 defnesmomm doktora danışacağım muhtemelen kilosu gelişimi iyi diye başlatmayacak ama bebeğim bu ara çok iştahsız sadece yoğurt diyor inanılmaz canım sıkılıyor hep açmış gibi hissediyorum
Swtlna Mom088 3 yaşından önce önermedi doktorumuz evet faydası vardır ama çok çok katkı maddesi var o yağlarda tanı bi o kadar da zararı var.balık yedirmeyi deneyin
Pattis Mom088 tam 12 ay 4 günlük geçen hafta cuma başladım balık yağına, bir hafta olmuş benimki boyu yaşına göre önde ama eşimde bende uzun boyluyuz genetik heralde, kilosu yaşıtlarından 300 gram aşşağıda demişti doktor.
Mom088 Pattis inşallah faydasını görürsün canım sağlıkla büyüsün. Kilo alınır boyunun uzun olması çok güzel benim kızımızda boyu güzel doktor çok uzamış dedi mutlu oldum 💐
Mom088 Canselerdm önemli olan boy ya tabi sağlıkları yerindeyse 💐 7. Ay kontrolünde 73 cm çıktı boyu doktorumuz maşallah çok güzel boy atıyor demişti
Canselerdm Mom088 tabikide bizim doktorda boya bakıyor valla boy önemli dio 🥰yarende işte tam 1 yaş asisinda 13 kilo 78 cm di geçen hafta boyu 82 olmuş olctuk kiloda 12600 dü verdi yni ama boy var işte🤣😂birde biz Bizim kızların bacakları kısa derdik🤔
Mom088 Canselerdm ne güzel maşallah 😀 bakalım bizim kızda neler olacak 🤷♀️ Şimdi beyin gelişimi için çok istiyorum balık yağını doktorla konuşucam kullan derse hemen başlayacağım
Canselerdm Mom088 valla balık yağından mi bilmem😂bnim kız süper zekâ ne söylesem getiriyor telefon kılıf kumanda ekmek vs vs herşey kız ondan mı acaba maşallah yaptıklarını 2 yaşındaki çocuk yapamıyor kimi zaman dedi hemşire
iyikianneyim61 Mom088 balik yagi 2 yaşından once bebeklere verilmiyor aslında. bizde 14 ayligiz baua istahsizdik doktoruma gittim balikya yemiyordu balik yağı yazdi birde vitamin balik yagini haftada 2 kez ver dedi vitamini hergun veriyorum ve istahini acti cok şükür birtane lahmacunu yemeye basladi benden mutlusu yoktu oan sanırım🤗ins iştah durumu boyle gider diyorum yoksa yemeyince cok yoruyor