Sadekahvem ErvaKader fırında ailece yiyeceğimiz zaman yapıyorum. Kızıma yaptığımda, tavada buglama şeklinde veya hafif yağda arkalı önlü kizartarak yapiyrm. Buglama çok lezzetli oluyor
Mom44454 Mom088 bağışıklığımız zayıf olduğu için 11 ayda başladık iştahımızda azdı multivitaminde kullanıyoruz. Yarım ölçek möllers her gün
Koalina aslangibi Bende doktor tavsiyesiyle başladım balık yapına ama başka bir marka demişti eczacıda yok olumca bunu vermiş memnunmusumuz acaba
aslangibi Koalina Ewet memnunum bebegim sewerek içiyor😊ama diğer marka kullanan annelerinde memnun olduğunu cevremde duydum ocean Mollers bunlarda çok iyiymiş
aslangibi minikbaykus oğlum sürekli beni emmek istediği için ek gıdada çok zorlandım 9.aya kadar 4 5 yemek kaşığı zor yediriyodum bide kusmamiz vardı doktor kontrolünde demiri ve kilosu eksik çıkınca demir ilacımız değişti ve ek olarak doktor balık yağını önerdi kullandıktan sonra yemek yemesi 1 haftada düzeldi ben baya faydasını gördüm şuan diş çıkarma evresine yeniden girdik oyuzden bir kaç gün zorlandık sadece iştah için olmasa bile ben tavsiye ediyorum zeka gelişimi açısından
[silindi] Mom088 Bizim doktorumuz 2 yaştan sonra başlamamız gerektiğini söyledi şuan 18 aylık olmak üzere kızım.
Mom088 [silindi] aynen kimisi 2 yaş kimisi 10 aylıkken başlamış çok farklı görüşler var bakalım bizim doktor ne diyecek
Serapp__ Mom088 Benim kızım şuan 15 aylık bende iştahı bazen var bazen yok diye balık yağı kullansam olur mu diye sordum doktorumuza. Haftada 2 kere balık yiyorsa gerek yok demişti. Kızım hafta da 2 kere balık yiyor dip balıkları hariç. Somon hamsi istavrit sardalya uskumru palamut bu balıkları yiyor.
Serapp__ Mom088 Dene canım muhakkak sever. fırında yap ama pişirme kağıdının içine somonu koy güzelce yağla birazda tuz gezdir. Balığın yanına 2-3 dilim havuç at 2-3 dilimde patates onlarda pişsin ağzını sıkıca kapat pişirme kağıdının kenarlarını kıvır yani. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 15-20 dakika pişir. Limon sık üzerine azıcık. Dediğim gibi yap bayıla bayıla yer. Sağlıkla büyüsünler.🌸
Zera Oglum 26 aylik doktoru haftada iki gun balik yiyorsa gerek yok dedi, balik yedirmeye calisiyorum yemezse chia seeds veriyorum balikla es deger oldugunu okumustum.