DTG-66 Bırakın oynasın, zaten bir yetişkin gibi alıp önündekileri hemen yemesini bekleyemeyiz.
Dokularını keşfediyor, dokunuyor, tanıyor.
Zamanla önüne gelince yemesi gerektiğini öğrenecek.
Ne güzel rahatlıkla ısırıp yiyebiliyor, gerisini dert etmeyin kendiliğinden gelir 🌸