DTG-66 Gönül razı gelmiyor evet aç kaldıklarında ama inanın ne kadar üstelersek üsteleyelim, onlarda canı ne zaman isterse o zaman yiyor.
Ben sabah öğün yaptım oğluma, 2 kaşık aldı 3.yü istemedi, zorlamadım bıraktım, zorlasam ne olacak ki? Bu defa inat yapacak ve bundan sonraki süreçleri oyun gibi yiyesi varsa da yemeyecek, kendime eziyet başka bir şey değil.
Annelik relax olmayı da gerektiriyor 🌸