Fatmallper1 Bebeğim 7.5 aylık, direkt pütürlü den başladım ben 6.ayda.
Hiç boğazında kalma gibi bir şey olmadı, öğürüyor sadece ama oda bebekler de bir refleks zaten, zamanla geçiyor.
Bence biran önce başlayın, 10.ayda pütürlü yiyemezse, 1 yaşında bilmediği şeyi hiç yapamaz.