Bende doğumevinde normal doğum yaptım 9 dikişim vardı dışarda 1 saatten fazla sürdü dikişin bitmesi iç dikiş ne kadar var bilmiyorum ebe dikerken söylemedi ama özel devlet farketmiyo ya o anda ne yapılması gerekiyosa o yapılıyo özelde biraz daha nazik davranıyolar rahim ağzının iyice yumuşaması açılması için devlette herşeyi çok hızlı yapıyolar