Benim bebeğimin kafa çapı iki hafta önden gidiyordu, normal yaptıracak doktor bile zor buldum. Kesim dıştan sadece 4 dikişti. 6 ay sonra kesi yerimi bile tam bulamadım, kaybolmuş bile. Bence hastane değil sizin ve bebeğin yapısı ayrıca doktor bu konuda çok çok etkili.