nneslihan mom1236 trendyol hızlı market, getir de vardır muhakkak dün akşam yine bu saatlerde sipariş vermiştim bakın isterseniz bi oraya
mom1236 Minnak-anne ya arı mama da yok Bebelac ın hakkı irmikli maması var o olur mu , çıldırmak üzereyim
Ozlemkose85 icorik ben dogdugundan beri veriyorum cnm cunku anne sütu 4 aydan sonra almadi.doktoru 2 yasina kadar verebilirsen iyi olur dedi.suan 12 ayina girecek ve msmasiz durmuyor.anne sütu gibi olmasa da gelisimi icin önemli diyor uzmanlar
Sevim_keles mom1236 vere bilirsiniz bende malatyadayım ben bugün 1 numarasını aldım 2de vardı carşı martete ve doğacadesinde hangar var orada vardı
mom1236 Ozlemkose85 benim kızım mamayı bile zorla içiyor aşırı iştahsız, zayıflayacak diye korkuyorum.
Deleltedmom_69 mom1236 olmaz diye biliyorum caanim arkdasimin bebegi vardi o 6 aylikken vermeye basladi
Sevim_keles mom1236 evt ben hep carşı marketten alıyorum ve hangar da hatta hangar da ındirimdeydi 800 gıram 120 TL