Kızlar bebeğim 6 ay 25 günlük Aptamil mama kullanıyorum , mama bitti ne yazık ki bulamadık hiç bir yerde. Bugün tüm eczanelere her yere baktım ama bulamadık 2 numara mama, sadece Yenidoğan varmış . Kızım 1 numara kullanırken de 2 numara vardı hep, 1 numara bulamıyordum. Sorum şu aptamilden başka mama da sordum ama 2 numara hiç bir mama yok. Bunun yerine yarın sabaha kadar arı mama kullanabilir miyim ?bilenler varsa yazabilir mi lütfen , kullanan oldu mu