Ben bi kere aldım o bezden Allah belasını versin dedim bezi yapanlarin. Resmen bezin içerisi ince kum gibi bişeyle doluydu. Çocuk çişini yapınca sem sert oluyodu içindeki şeyler. Ve bebegimin cildini mahvetmişti. Hatta internete sayfalarına da msj attim. Insanların sağlığıyla oynamaya ne hakkınız var bu ne rezalet bi bez die ama malesef kimse dönüş yapmadı. Bence hiç denemeyin. Hem sizdiriyodu da. Kakasini yaptığı zaman sırtından çıkıyordu. Ne emiciligi vardı ne yumuşaklığı. Berbat bi bez