Fulyaalinmina Mavilii bende aynı sorunu yaşadım tas gibiydi bağlandığı yer birde semsert oluyordu sabaha kadar durunca
Fulyaalinmina Mavilii şuan ne kullanıyorsunuz dediğim gibi bir kere goon bez deneyin derim ben çok memnun kaldım arkadaşlarıma da önerdim herkes memnun kaldı
Mavilii Fulyaalinmina ben şuan bimin bezini kullanıyorum ve çok memnunum bende. Goonu duydum ama hiç denemedim
Fulyaalinmina Mavilii sanırım içine losyon eklenmiş bende aldım bir paket ondan ama hafif pişik olayı oldu inşallah sizde olmaz 🥰
Cihangiriinannesii KUMSAL2020 ben memnun kalmadım. Bez biraz dolsun hemen kristalleri çıkıyor parça parça