KUMSAL2020 Kızlar sırayla deniyorum ama tam bu dediğim bi prima şuan baby me kullanıyorum ama çok şişiyor pamukları ortaya toplanıyor canbebeyide önerdiler ama denemeyelimiyim 🤗
fanatikfenerli KUMSAL2020 ben yaklaşık 7 aydır kullanıyorum 14 aylık bebeğim ilk başlarda sleepy kullandım şuan memnunum hiçbir sıkıntı olmuyor :)
elha_3 KUMSAL2020 ben can bebe kullanıyorum çok memnunum 👌👌 sızdirma konusuna gelince bağlama şekli çok önemli bence
Balbebek_Egemen KUMSAL2020 memlun kalmadım kakayı sirta veriyor sırttan çikartiyor 1 paketi bitirdim bir daha almadım molfix kullaniyorum 2 yaşında daha bir kere sızdırmadı
KUMSAL2020 Fulyaalinmina Yeni serisini denedinizmi bu kilit sistemi yazıyor üzerinde yoksa eski serisimi
BerinAda Merhaba, ben canbebe kullanıyorum bebeğim 1.5 aylık 1 numarasını kullanıyoruz şimdiye kadar bir sorun olmadı şükür memnunuz 😇
Fulyaalinmina KUMSAL2020 yeni serisini denedim ben sevemedim goon bez tavsiye ederim tamamen kuru ve lastik izi yapmıyor fiyatı da makul bir deneyin ben en son bu bezde karar kıldım
KUMSAL2020 Fulyaalinmina Desenize kilit sistemi yazmaları da bi işe yaramamış onada bakabilirim çok saol 😘
Fulyaalinmina KUMSAL2020 malesef ben bütün bezleri denedim sanirim en çok goon u beğendim sleepy de seviyordum ama lastik izi yapıyor. Bir denemenizi tavsiye ederim öteki bezler gibi çiş sarı kalmıyor kuru beyaz brz rengi görünüyor
elha_3 KUMSAL2020 bezi bağlarken bebegin belini iyi kavrayacak ne sıkı nede bol olacak o zaman kayıyor can bebenin 5 numarasını ve yeni serisini kullanıyoruz
Balbebek_Egemen KUMSAL2020 can bebe mor paketti daha aylıktı ozaman şimdi 2 yaşinda ve molfix yeşil paket kullaniyorum
Mucizeem Kızım 21 aylık sadece bir kere sızdırma problemi yaşadım müşteri hizmetlerini aradım yardımcı oldular bez gönderdim oysa aldığım pakette sorun varmış. Onun haricinde memnunum pişik yaşamadım. Hele kakayi taşırma olayını hiç görmedim diyebilirim
Papatyams_2021 KUMSAL2020 ben 13 aylıkken başladım yani 1 aydır kullanıyorum memnunum sizdirmadi hemen emiyor islakligi bı sorun çıkmazsa bundan sonra canbebe kullanacam