Enderziyagil sirene belek otel
Çok Çok çok memnun kaldım . Yemekler harika zaten okadar büyük bir yemek alanı varki çoğuna bakamadık bile hergun.
Alan deseniz 4tane havuzu var alan kocaman denize sifir kendi plaji var
Sessiz bütün kalan herkes çok elit. 0
Ama korona doneminde gitmedim koronadan önceydi
Temizlik ve odalarda süperdi