Hasfa biz 2018 haziranda gittik Ramazan bayramıydı. Yemeklerini hiç beğenmedik ve aşırı fazla Arap turist vardı inan ilk defa bikini giydiğim icin utandım öyle bir bakış yok huzur vermediler o kadar pislerdi ki aşırı bağırıyorlardı kendi aralarında konuşurken, zaten koloni halinde geziyorlar. Bilmiyorum değişti mi sonradan