Enderziyagil Belek’te Titanic Deluxe Golf var. Balayı otelimizdi. Gittiğimiz gün yaklaşık 2 saat giriş yapılmasını bekleyip lobide uyumuştuk yorgunluktan. Meğer çalışan balayı çifti olduğumuz için herkesi odalarına yerleştirip bize pool river oda vermiş. Yani havuzun dibi 😳 sabah odanın kapısından bir çıkıyorsun sama ait 2 şezlong ve 1 adım daha atıp havuza giriyorsun 😊 o odayı istemiştik en başında ama pahalı diye normal oda almıştık. Nasıl gönülden istediysek nasip olmuştu. Bu yaz için de baktık ama inanılmaz pahalı 🤦🏻♀️
Titanic haricinde Maxx Royal ve Baia Lara’da çok güzeldir