Hemsireeanne biz de o civarlarda yaptırmıştık ilk gün bir mızmızlık oldu ama en fazla 4-5saat sürdü sonrasında normale dönmüştü hiç gözünüzü korkutup kötüyü düşünmeyin, krem,yağ,karton bardak gibi şeyler için de doktorunuzu dinleyin sünnet şekline göre önerileri de değişiyor çünkü , bana herkes bardak koy demişti doktoruma sordum asla koymayın iyileşmesi uzun sürer,bezini bağlayın açtıkça baticon sürün dedi ki bir haftada tamamen iyileşmişti