Merhaba güzel anneler,kendim yenidoğan hemsiresiyim fakat terzi kendi söküğünü dikemiyormuş..
Bebem 3 aylık ve sünnet olucak haftaya,sizce neler bekliyor beni? Cok ağlar mı? Tedbiren ne yapmalıyım? Bu ayda sünnet ettiren anneler tecrübelerinize talibim 🙏😦