Hemsireeanne 3 ayı doldurduğu gün yaptırmıştık.
anestezi iğnesinde canı acıdı.
operasyon sonuna doğru sıkıldığı için ağlamış:)
eve geldik iyiydi.ilk idrarını 7 saat kadar yapmadı. Ağlayarak canı yanarak yaptı o kısmı zordu ilk gece de nispeten zor ertesi gün geçiyor:)
iyi ki erken yaptırmışım diyeceksiniz Emin’im.
köpük bardak tavsiye ederim alt kısmını özel bölgeyi kapatacak yükseklikte kesersiniz bi beden büyük bez ile kullanırsanız yarası daha kolay iyileşiyor . Geçmiş olsun🌺