Beyzan kusura bakmayın birşey sormak istiyorum eşinizin arkadaşı tüp bebekle çocuk sahibi oldumu bide herhangi bir hormon ilacı kullanıyor mu bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirim yeğeniminde çürümüş daha 2 yaşında doktor çocuğu olmaz hormon tedavisi görmesi lazım ergenliğe girince dedi yoksa kız gibi olur demiş hepimiz çok üzüldük bilginiz varsa bu konuyla ilgili paylaşırsanız sevinirim