Hiç korkulacak bişey yok benim oğlumda da vardı aynı sorun 6 aya kadar inmesini bekledik sonrasında zaten inmiyormuş 7.ayında ameliyat oldu ve sünnetini de yaptırdık herşey gayet normal sadece sünnet olacak gibi düşünün ufacık bi kesi olcak ama doktorunuzu iyi seçin derim biz özelde yaptırmak zorunda kaldık pandemiden dolayı ameliyatlar yasaklanmıştı