Beyzan merhaba canım. Gene rahatsız ediyorum ama. Çevrenize inmemiş ameliyat olacağınızı söylediniz mi. Çok şükür sağlıkları yerinde bunu biz biliyoruz ama. Biliyorsun türk toplumu iyilesse bile bin tane laf . Her konu da olur olmaz konuşur ileriki dönem için filan.art niyetli insan çok oluyor malum. Ben söyleme taraftarı değildim ama söylemek zorunda kaldık. Şimdi de gereksiz insanların gereksiz yorumlarına maruz kalmayiZ inşallah. Yine de çoğu kişiye söylemedim ama duyacaklar biliyorum. Bu kezde gizlemiş görünüp daha çok mu yanlış anlasilirim