Yy2112 kakada mukus, gaz, huzursuzluk vardı. Döküntü olmadı. Kakada kan iki kez oldu daha tekrarlamadı. Ben iki ay diyet yaptım ancak hiçbir şey değişmedi. Alerji doktorum da dedi ki eğer hiçbir şey değişmezse diyet yapmanın bir anlamı yok. Sütümün kalitiesi de azalmıştı çünkü çoğu ürünü yiyemiyordum. Şimdi kızım 6 aylık oldu. Mukus arasıra oluyor anca diğer belirtiler azaldı. Gaz, huzursuzluk yapıyordu. Şimdi gazını kendi çıkartıyor. Diyetinize çok dikkat edin ve gözlemleyin. Eğer değişmezse doktorunuza tekrar başvurursunuz. Biz kaka ve kan testi de yaptırmıştık çıkmamıştı