Mu-Mi kötü ıkisi de ayağımda bir saat sallıyorum en az gündüz uykusu ayağımda gecıyor zaten gece de sürekli kaldırıyor kendını gazından dolayı kötü yani baya kötü beslenme desen oda öyle sütüm çok az zaten mamaya yükleniyoruz Keske bol olsa sütüm mama da kötü tabi anne süt gibi olur mu oda berbat ediyor bide kesik kesik besleniyor asla tam doyuramıyor kendını az az hep çok yorucu oda zaten gazı geldiği için bölük pörçük besleniyor