Med KardelenYB 9 gün varmış 😀 happymom dan aklımda kalmışsın😂 büyüyecekler annesi zombili mombili yaşamaya devam 😋
KardelenYB Alismom sıcak su torbası denedim kılotlu çorap denemedim daha küçük diye ama ayağında hep bir çorap bir papalı don ve patik var hiç çıkartmıyorum geceleri gazından dolayı
KardelenYB Med AA öyle mi 😃 öyle tabiki de işte alerji meselesi uzun sürüyor çocuğum hep huzursuz ona yazık 😔
KardelenYB Mu-Mi ah aynı şeyler vallahi ne çok benziyorlar bu konuda 😔 özel hastanede mi veriyorsunuz testleri
Med KardelenYB 500 tl yi kazanmıştın nasıl unuturum 🤣 süt ve süt ürünleri yumurta bizde de alerji 🤷♀️ geçecek geçecek geçecek 🙃
Busra812 KardelenYB 10.ayımıza girdik hala daha günde 1 kez dahi olsa yokluyor canım üstüne birde diş sancısı ağlamadık zamanımız yok
Alinduru KardelenYB yani benim bir şey söylemem çok doğru olmaz aslında. Ama bana yumurta yasaktı çapraz alerjen olduğu için. Et tavuk balık yumurta susam tahin direk yasaktı yani. Tabi bu durum bebeğe göre değişiyor.
Busra812 KardelenYB canım biz maflor plus ve metsil kullanmaya başladığımızda gazının hafiflediğini gördük sab ve biogai kullanıyorduk ama etki göstermemeye başlamıştı artık
Alinduru KardelenYB yani çözüm olmadıysa değiştirmeyi düşünebilirsiniz evet. Biz de alerji merkezine gittik bu yüzden çünkü bir türlü tespit edemiyorduk. Bilmediğimiz çok şey varmış orada öğrenmiş olduk.
Alinduru KardelenYB bi fikrim yok açıkçası ama vardır bence büyük yer, Kırklareli’de yaşıyorum İstanbul alerji merkezine gittik biz.
mavisimmm20 KardelenYB 10 aylık hala bitmedi gaz geceleri özellikle benimde denemediğim şey kalmadı ama gecmeyince gecmiyor
birfincantuzruhu KardelenYB süt ve süt ürünleri alerjisi var 3 ay 5 günlük oğlum artık geceleri çabalamaktan uyuyamıyor bazen inliyor yavrum probiyotik + gaz damlası kullanıyorum ama bana misin demiyor uyku falan hak getire doktor bu aydan sonra azalır dedi ama imkansız ne azalacak aksine arttı diyetteyim ona rağmen azalmiyor ☹☹
EsZe KardelenYB reflüsü olabilir mi. Sürekli mide gazı çıkartması da bir reflü belirtisi. İlla kusmasına gerek yok. Kızımda reflü vardı 7-8 aylıkken kusmalar bitti yerini bahsettiğiniz gaza bıraktı. Onlar da 14-15 aylıkken baya azaldı. Şu an 19 aylık. Tamamen sıfır diyemem hala bile o mide gazı sorunu için. Ki 1 yıldan fazla reflü şurubu kullandık biz. Ona rağmen. Geçmiş olsun
KardelenYB EsZe evet bencede reflü bu , söylüyorum ama anlamıyorlar bence beni, kılo alımı normal geçer diyorlar tamamda çocuk rahatsız oluyor ilacı verseler belki rahatlayacak ya