Sedefcelebi kapalı olduguniçin tamamen bayılttılar ama ameliyat cıkarken uyandırdılar ilk uyanırken cok acı hissettim kesi yerlerimde bide hortum takmışlar kesiğimin biri dikişli değildi orası benim cok acıyordu mzellikle yürüyüşe cıkardıklarında onu cıkarınca bir nebze rahatladım iki üç gün oturup kalkarken acı hissettim onun haricinde cok cabuk toparlandım gecen cuma olmuştum ben kac gündür bebegimle kendim ilgileniyorum bunarada size tavsiye sütünüzü bebeginize vermesenizde sagın ve dökün zaten yemek vermedikleri için azalıyor bide bebek emmediği için kesilmesin sütünüz sürekli sagıp dökün onun sayesinde kesilmedi benim sütüm