Öncelikle çok geçmiş olsun ben de sezeryan doğum yaptıktan sonra kesemde taş ve çamur olduğunu öğrendim çok kötü ağrılar çektim dediğiniz gibi ölüyorum sandım nefesimi kesen ve geçmeyen ağrılar yaşadım.. doktora gidebildiğimde taş kanala sıkıştığı için sarılık olmuştum, tam da o gün, doktor acil ameliyat dedi başka bi doktor diyet verdi yenmemesi gereken şeylere uy dedi ama malesef ağrılar geçmedi karaciğer enzimlerim çok yükseldi düzelmedi. ben hem koronadan hem de doktorun ertelemesiyle bir ay kadar daha ağrı çektim hiçbir şekilde iyileşme olmadı yasak şeyleri yemeseniz de.. o yüzden en güzeli taş kanala sıkışmadan aldırmak.. inanın ben de korkuyordum ama sezaryenin yanından geçemez kapalı ameliyat yapıldığı için 3 ya 4 delik açıp girip alıyorlar minik minik ben bir gün yatıp taburcu oldum bir hafta kadar daha dikkat ettim yediklerime sonra yavaş yavaş her şeyden yemeye başladım ve iyi ki aldırmışım dedim. Bebeğim 3 aylıktı ve koronanın kızıştığı zamanlarda… pandeminin bitmesini beklesem mahvolurdum.. ameliyattan hiç korkmayın sezaryeni atlatmış insanlarız emin olun kapalı olduğu için çok çabuk iyileşiyorsunuz ve ve hemen ayaklanıyorsunuz.. Allah korusun ertelemek pankreası karaciğeri sıkıntıya sokuyor ve çok çok daha kötü sonuçlara varabiliyor😞