Ben doğumdan çıktım ve odamda kalp krizi geçiriyorum sandım!hamileliğimin son aylarında yapmış bücudum hem taş hem çamur.aylarca hem iki kaburga arasında hemde sırtımda bıçakla gezdim sanki🤦🏻♀️Yediklerime dikkat ediyorum yumurta ve çikolata ağzıma sürmüyorum.birde yaprak sarma.ama sırtım sürekli karıncalanma pozisyonunda.ilaç vs yok🤷🏻♀️Tek çare aldırmak ama nasıl ameliyathaneye gireceğim tekrar bilmiyorum.aldırmayım diyorum drun söyledikleri korkutuyor😢allah korusun çok kötü sonuçları var.bir cesaret edicem ama bakalım ne zaman