Koalina Aşının boşa gitmesi lafından nasıl maddi anladılar anlamadım.Bu çocuk boşu boşuna neden fazladan doz alsın ki.Sonucta aşı bağışıklık kazansın die bu hastalığın hafifletilmiş halini vuruyorlar.Tabi ki her doz etkili olsun ister insan. Şimdi doktor olmadı dese yine bı doz vurulacak dese fazladan asi olması üzücü bı durum. İnsanlar anlamak istediği gibi anlıyor ki evet ikincil olarak maddi durumunada uzulebilirsiniz çoğumuz boğazımızdan kısıp, belki borç bulup aşıları yaptırıyoruz tekrar tekrar verecek belki paramız yok.Herkes sanki çok zengin .Bosverin siz bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah.🙂